A. Tipul respondentului (vă rugăm să bifaţi căsuţa potrivită)
Administraţie publică
consiliu judeţean
consiliu local
- oraş
- comună
Serviciu descentralizat al statului
Universitate
Societate privată
Institut de Cercetare
Societate de stat
Bancă
Utilităţi publice (gaz, apă, energie electrică, telecomunicaţii)
Finanţator internaţional (UE etc.)
Şcoală
ONG
sindicat
patronat
asociaţie profesională
alt tip de ONG
B. Nivel de conştientizare
Total
Parţial
Deloc
Dacă aţi bifat „deloc”, treceţi la întrebarea 3.
Oferite în prezent
Dorite
Organism Intermediar pentru Regio (Programul Operaţional Regional)
Informaţii despre oportunităţile de finanţare din Regio
Administrarea proiectelor finanţate de programul Phare
Administrarea proiectelor şi programelor finanţate de alte instituţii din ţară şi străinătate
Asistenţă tehnică oferită aplicanţilor şi beneficiarilor de proiecte finanţate din Regio
Monitorizarea proiectelor finanţate din Regio
Planificarea dezvoltării regionale
Promovarea regiunii
Atragerea de investitori în regiune
Asistenţă pentru zonele dezavantajate din regiune
Stimularea cooperării la nivel inter-regional şi internaţional
Consultanţă în afaceri
Instruire
Cooperare cu organizaţii UE care promovează dezvoltarea economică
Iniţierea de parteneriate
Formare profesională
Altele (vă rugăm specificaţi)
C. Sisteme de comunicare cu personalul ADR
3. Cât de des ia contact organizaţia dumneavoastră cu ADR?
Zilnic
Rar
Săptămânal
Niciodată
Lunar
Dacă aţi bifat „niciodată”, treceţi la întrebarea 6.
4. În cazul în care aţi contactat ADR, a fost în legătură cu:
5. Cum aţi evalua performanţa personalului ADR ca şi:
Slabă
Satisfăcătoare
Bună
Excelentă
Expertiză
Utilitate
Promptitudine
6. Dacă aţi suna la sediul ADR, care ar fi timpul rezonabil de aşteptare până să vi se răspundă la telefon?
0-10 sec
11-20 sec
21-30 sec.
peste 30 sec.
(până la 5 apeluri)
(până la 10 apeluri)
(până la 15 apeluri)
(peste 15 apeluri)
7. Dacă aţi contacta ADR prin intermediul serviciilor poştale clasice, care ar fi timpul acceptabil până la care să primiţi un răspuns?
4 zile
5-7 zile
peste 7 zile
8. Dacă aţi contacta ADR prin intermediul poştei electronice, care ar fi timpul acceptabil până la care să primiţi un răspuns?
1 zi
2-3 zile
peste 3 zile
9. Dacă aţi vizita sediul ADR, care ar fi timpul acceptabil de aşteptare înainte de a începe întâlnirea?
Imediat
1-2 min
3-5 min
mai mult 5 min
10. Cum poate ADR comunica mai eficient cu organizaţia dumneavoastră?
D. Profilul local şi regional al ADR Sud Muntenia
11. În medie, cât de des auziţi / citiţi despre activitatea ADR?
Rareori
La două săptămâni
Dacă aţi bifat „niciodată”, treceţi la întrebarea 12.
12. De unde aflaţi în general despre activitatea ADR?
13. Dacă aţi dori să aflaţi mai multe despre ADR şi activitatea acesteia, care ar fi sursa de informare cea mai potrivită pentru dumneavoastră? Vă rugăm să prioritizaţi următoarele surse de informare de la 1 la 6, unde 1 indică cea mai potrivită sursă.
Web-site
E-mail sau anunţuri prin poştă
Buletin informativ lunar
Mass media locală
Întâlniri publice
Altele
14. Folosind o scală de la slab la excelent, care este impresia dumneavoastră generală despre ADR?
15. Vă rugăm să evaluaţi următoarele afirmaţii:
Acord total
Acord parţial
Dezacord parţial
Dezacord total
ADR a adus o contribuţie pozitivă la dezvoltarea economică şi regenerarea regiunii.
Regio contribuie semnificativ la dezvoltarea regiunii
ADR abordează în mod eficient nevoile şi provocările existente în strategia de dezvoltare regională.
ADR cunoaşte foarte bine nevoile economice şi sociale ale Regiunii Sud Muntenia.
16. Aveţi alte sugestii şi comentarii pe care doriţi să le faceţi despre ADR şi serviciile curente şi viitoare ale acesteia?
Operație de verificare: (Click aici dacă nu puteți înțelege operația de mai sus!) Introduceți rezultatul operației (calcul!):
Vă mulţumim pentru amabilitatea de a fi răspuns la acest chestionar!